33 haftalık hamileyim, 30 haftalığımda kontrole gitmiştim, doktor doğum pozisyonuna girmiş dedi, ama hangi haftada girdiyini bilmedim🙈 ondan daha önce 24 haftalıkken detaylı ultrasona girmiştik o zaman başı yukardaydı, belli ki 24. haftadan sonra girmiş.
Ama ben şeyi merak ediyorum, eğer bebek doğum pozisyonuna girdiyse doğuma kadar öyle mi? Pozisyonunu değiştirir mi?🙈