operam benim ikinci gebeliğim ilkinde şöyle yaptım ; 2 tane pijama takımı, bir paket hasta bezi,5 li çıkış hastane seti ve 2 takım tulum, bebek bezi,ıslak mendil,alt açma örtüsü,çorap,eldiven,ağız mendili,emzik,biberon ( yanimda bulundurmustum kullanmadım) göğüs pedi, pamuk, bu şekilde yapmıştım çoğuda lazım olmadı ama tedbir olsun diye aldım 😊🤰🏻✌️ ikide almam bunlardan bazılarını yanıma 😊