Linakent Kızlar gebelikte bitki çayı içmek iyi değil düşük yaparsın demişti doktorum ama tam emin değilim bir kısım iç bi kısım içme diyor geceleri kesinlikle uyuyamıyorum tavsiyeniz ve düşünceleriniz nelerdir ?
Hayallerim95 Linakent valla ben papatya çayı içiyorum doktora sormadım ama nette Kağan Kocatepe diye bi doktor var içebilirsiniz demişti 22 haftalık gebeyim akşamları bazen içiyorum papatya çayı mis gibidir uyuyorum benşmde uyku sorunum vardı öünkü ama
Elfcems Linakent doktoruna danış önce bence benim doktorum ilk aylarda bütün bitki çaylarını yasaklamıştı şimdi son aydayız ıhlamur nane ve bi kaç tane daha içebilirsin dedi