Bskrt Merhaba ben kızıma Alya Dua ismini vermek istiyorm ama çocuğa ağır gelir dua ismi olmaz falan diyorlar 😒 Böyle bişey var mı gerçekten ismin ağır gelmesi gibi
Efuli53 Bskrt bende duymuştum. Ben iki isim vermenin vee bebeklere dağ taş torak tabiat isimleri vermeninde iyi olmadığını duymuştum bi imamdan. Ahirette iyi olmuyormuş
NurKaradmn Bskrt bizde kızımıza Nur ismini verdik ağır gelir falan bizede dendi ama Nur isminde o kadar insan var en basiti kuzenimin adıda Nur biz verdik o ismi şimdi Nur'umuzu bekliyoruz 😍
Nily Bskrt bu isim bildigim kadariyla ayri degilde birlesik olarak kullaniliyor Ben inancli biri olarak dua ismini agir buluyorum bence gunumuz sartlarina agir gelir. Ama cok hoş soylenisi falan:) bilemedim
Zeynepreyyan Efuli53 iki ismi bilmiyorum ama doğada bulunan isimlerden konmamasi gerekiyor diye biliyorum . Dağ taş kaya su deniz gibi isimler olmaz diye biliyorum
Efuli53 Bskrt iki isimde agır gelıyormus. Ne bıleyım nerden duydum hatırlamıyorm ama böyle seyleri duydum yani 🤣 toprak deniz çimen çiçek gibi isimlileri ahirette isimleriyle çağrılmıyormus sanırım öyle bişeydi bi araştır. O yüzden bn hc bakmıyorm o isimlere. Hoslanmıyorum
Bskrt NurKaradmn benim de kardeşimin adı Azize Nur kimsede olmayan bi isim çok seviyor o yüzden, anlamı da cok güzel
pamuk_anne NurKaradmn nur ismi tek başına kullanıldığında ağır geliyor diye ben de duymuştum. Yaşayanı da biliyorum yani öyle olduğunu iddia ediyorlar. Ama tabi karar sizin sonuçta :)
Efuli53 Bskrt niye bende duru istiyorm kız olursa :) saf temiz ne kdr güzel. Lina da güzel isim ama yiğenimin 🤣
ceymus7 Bskrt Ya ben de Duru düşünüyorum ama Elif Duru😂 insana gerçekten hep sabun markası gibi geliyor ama nedense şu ara en bayıldığım isim
Bskrt Efuli53 ne kadar zor bu isim işleri 🙄🙄 güzel isimleri herkes kapmış etrafımda aynı olsn istemiyorm Erkek olsa Umeyr Hamza istiyordum Ama kıza bulamıyorum 😬😬
Bskrt Efuli53 herkess doğuma kadar isim önerisn de bulunmaya çalışıuor ya sinir oluyorum 🤦♀️ O yüzden bi isimde karar verip yoruma kapatmak istiyorm olayı 😁