Herkese selam arkadaşlar👋🏻 bende yaklaşık 1 aydır su gibi akıntı var kokusuz ve renksiz bazen beyazlık oluyor o sıvının içinde. Ic camaşırım hep ıslak oluyor ama kaşınti yanma vs.yok. doktoruma 3 hafta once gittigimde sormustum bebegin suyu iyi bu akıntılar normal falan dedi ama içim hic rahat degil. Akıntıdan ziyade su gibi oldugu için suphe duymaya basladım artık. Su olsa 1 ay icinde baska sıkıntılarda yaratırdı su degildir diye kendimi rahatlatmaya çalısiyorum ama endişeliyim yinede. Var mi bu durumu yaşayan 27.haftadayim bu arada.