Arkadaşlar 27+1 günlük gittim bugün. 1050 gramdı gramı iyide hoca 25 gittiğinde kaçtı dedim 850 gram deyince bişi demedi . Acaba yavaş mı kilo alıyor anlayamadım boyu 37.5 cm genel olarak iyi çok şükür. Haftalık 100 gram sizce az mı benimle aynı hafta yada ilerde olankar ne düşünüyorsunuz bu konuda