Sevgili anneler merhaba buraya bir post açmıştım ozamanlar çok ağlamaklı korkuda duydum ama çok şükür iki gün geçti şimdi daha iyiyim.Oğlumun ateşi düşmek üzere daha iyi durumda çok şükür korunay atlattı yavrum.Bana gelince hiç iyi değilim grip hat safada ateşim de var corona geçene neler tahmini kaçıncı günde iyi oluyoruz