Meri3220 14+3 hamileyim iç çamaşırımda sürekli olarak ıslaklık oluyo akşamları progestan fitil olarak kullanıp yatıyorum onu biliyorum ama güzdüzleride ıslak oluyo iç çamaşırım tedirgin oldum. Böyle olan var mı normal mi acaba