Dileek123 tabiiki oyle. Son kontrolumde gittigimde bir bayanla birlikte bekledik. Ben hep periontolog a gidiyorum ikiz oldugu icin; onu da bebekteki problemler icin yonlendirmisler. 10. Haftada covid gecirmis. Asisizmis. Baya agir gecirmis 2 hafta yatmis evde oksijen almis vs. Cocukta da sonrasinda problemler cikmaya baslamis. 21 haftaya bi sekilde gelmis ama organlarinda hep skinti varmis. Cinsiyetini bile soylememisler cocugunun sagligi onemli oncelikle falan diye gecistirmisler umutlandirmak istemediler heralde diyordu kadin o kadar uzuldum ki. Cok pismandi asi olmadigi icin.
Allah hepimizin bebeklerini korusun inşallah. Keske demektense iyi yapmissiniz. Biontech daha cok oneriliyor gebelikte. Zaten cok daha koruyucu. İnsallah sagasalim gebeliginizi atlatirsiniz hastalik vs olmadan 🙏🏻☺️