Bebegimveben0811- dua dua dua. İbadetten gayrısı yalan. Dünyayı serseler önüme vallahi o bıkmışlık hali gelince sadece ibadet etmek rahatlatıyo beni. Böyle ritüel gibi ortam hazırlıyorum kendime, kuran acıyorum perdeleri çekiyorum gözlerimi kapatıp dua ediyorum kalbim acayip rahatlıyo.