sabirsizmomy bana doktorum hafiften duyuluyor sanki ama kulakla duyulmuyor gözüküyor dedi bu kalp atışı var mı demek oluyor anlamadım o an boş gebelik değil dedi ama emin olamadım bende 5+5ken gittim en son bir daha ki kontrolüm 7 haftalıkken tabi hersey olabilir o zamana kadar bir kaybım var hiç ümitli hevesli değilim bu durum beni çok mutsuz ediyor