Bugüne kadar hep kendim aldım 34. Haftadayım bi ara eşime söyledim ama kendim zorla jiletle hallettim şimdi baya şişik durumdayım ve eşim yapacağını söyledi benden tiksinir diye korkumdan cesaretim yok sizce tiksinme yada farklı bi olumsuz durum olur mu ???