Ipekgulll Kızlar. Tetanoz yaptım bugün ilk doz ve bebeğim acayip hareketli. Aslında hareketli olması güzel bir şey değil mi ? Ama aşıdan sonra sanki daha sert vuruyor ve daha çok hareket ediyor gibi bi alakası olabilir mi ?
Ipekgulll Mutti kol ağrısı dışında bir şikayetiniz var mı ben devamlı öksürüyorum halbuki hasta da değilim