aygnaygn ipek_45 bend yarn sorcam 17 haftalk oldum artk demir de kullanyrm bakalm hangisini bıraktrcak korkuyrm da siz gbiym ilk gebelgm progestan da kullanyrm rabbim evlatlrmizi korusun
Nuraykk Essimsii06 sürekli 3 aydan sonra bıraktık diyor herkes . Acaba diyroum doktorun mu gözünden kaçtı gerçi vitamin sonuçta ☺☺
Merveonay ipek_45 Anlamadım ben tavrınızı Ama 12 haftaya geldi mi doktorlar folikasiti bıraktırıyor evet vitaminin içindede var ama çok düşük bir oranda bu en basit decavit bile olsa var içinde benim kullandığım Efamom
Essimsii06 Merveonay benim doktorumda Efamom verdi kız geçen ay 110 TL ye almıştık bu ay 130 a aldık bir ayda 20 lira zam gelmiş 😅 ay bu konuda çok dertliyim onuda söyleyim dedim 😅
Merveonay Essimsii06 Valla eşime aldırdım ne kadar verdi bilmiyorum ama internette 100 civarı onada güvenmedim orijinal olur mu olmaz mı o yüzden eczaneden aldırmıştım ama çok büyük ya tokmak gibi 🤮 zor yutuyorum 😂 neye zam gelmedi ki bi aldığımız hava kaldı 🤷🏻♀️
Essimsii06 Merveonay hahaha valla öyle tokmak gibi zor yutuyorum bende 😅 bide kokuyor gibi geliyor bana
Merveonay Essimsii06 😂 bak ya Vijdan gibi oturdun içime 😀 2 ye mi bölsem napsam kız ama tek olmadığıma sevindim sende beni hatırla 😘
Merveonay GamzeDurmus haklısın canım bir bilgim yok benimde ilk gebeliğimdede sadece 3 ay kullanmıştım bundada aynı
Bebegim000 Hiç bir zararı yok tabi aşırı alınmadığı sürece, zaten kullandığımız diğer vitaminlerin içindede belli miktarda folik asit mevcut, aslında tamamen bırakmış olmuyoruz yani
mekutlu12 mekutlu12 GamzeDurmus şimdi 31+2 yim tekrar kullandığım vitaminlere baktım gyno ferro ve decavit kullanıyorum ikisi de folik asit içeriyo. Zararı olsa hiç içerğinde olmazdı sanırım
mekutlu12 GamzeDurmus bi zararı olduğunu sanmıyorum ben de üç ayı bitirdikten sonra folik asit hapım daha bir kutuya yakın vardı doktorum yeni vitaminler yazdı Demir kalsiyum vs. Folik asiti bırakıyım mı dedim bitene kadar kullan dedi. Bi zararı olsa kullanma derdi. Muhtemelen o aydan sonra folik asite ihtiyaç olmuyo gereksiz ama içerğinde başka vitaminler de olan karışık bi ilaç olduğu için sanırım bitir dedi.