nazliaynaci
BEST VM 1 diye multivitamin verdi doktorum. omega3 ağırlıklı çünkü balıktan tiksindiğim için yiyemiyorum ve içinde bir sürü vitamin var. Kokusu falan da yok yumuşak jel gibi hap. Her gün onu alıyorum, bir de kasılman ve agrın olursa 20.haftadan sonra düzenli olarak magnezyum başlarız dedi. Magnimore plus diye magnezyum aldım bir kaç kere baş ve bacak agrım için içtim.