Yaaagmurrr Kızlar Şeker yükleme testi için doktorum bu hafta çağırdı ama (özel hastane) ücretli mi bilmiyorum normal randevum zaten 200 TL Sağlık ocakları yapıyor mu acaba açlık tokluk testi yaptırsam olur mu sadece
yigitege_annesi Yaaagmurrr formda biri bana sağlık ocağinda yapılıyor dedi sordm yapmıyrolarmış bilmeiyroum ilden ile değişiyor olabilir
Lulikli Yaaagmurrr benim sağlık ocağım yapmadı canım. 40-50 lira bir şeye yaptırmıştı arkadaşım gittiğim hastahanede. Hastahaneden hastahaneye fiyatlar değişiyor ama uçuk bi fiyatı yoktur
Durunbigeldim Yaaagmurrr bizim sağlık ocağı yapmadı bende özelde içecek muayene ve testle beraber 300 tl vermiştim sanırım
Selin12- Yaaagmurrr canım sağlık ocağında sadece şeker ölçümü yapılıyor şeker yüklemesi yapılmıyor evet ücretli oluyor gidip devlette yaptira bilirsiniz
Sedaaaa2 Durunbigeldim 50 mg yarın bende yukleme yaptırcamda ne kadar bardaga tekabul edıyo acaba biliyo musunuz
Selin12- Sedaaaa2 canım bde 50 mg yaptırdım bardak olarak bilmiyorum yanliz bir kutu kolaya eşdeğerdi
Renasumut Sedaaaa2 zor bir sey değil ki şekerli su gercekten o kadar abarttılar ki ben korktum yapınca ama midem bile bulanmadı sadece bi saat ac kalma beni zorladı o kadar ☺️
Momydemet Yaaagmurrr canim ben de özel hastaneye gidiyorum. 155 TL muayene ücreti verdim ve 80 TL ekstra olarak kan tahlili için verdim. 3 kez kan verdim. Şeker yüklemesi için sanırım ücret almadılar
Gizem93 Yaaagmurrr ben istanbuldayım saglık ocagina sordum biz yapmıyoruz dedi devlete yada ozel hastaneye git orda yapiyorlar dedi. Bende henuz gitmedim
Selin12- Gizem93 canım ben de istanbulda yim sadece kan şekerine bakıyorlar şeker testi yapmıyorlar kan tahlili ile bakıyorlar
aysnrsvs Yaaagmurrr 5bucuk yıl önce sağlık ocağında yaptırmıştım açlık kanına glikozu eczaneden alıp içmiştim saatleri geldiğinde de 1. 2. Saat kan vermiştim şimdi de yapmamaları için bir sebep yok bence😉
Dlkkoge Yaaagmurrr ben öyle yaptırdım sağlık ocağında birde ailenizde şeker hastası yoksayaptırmasanızda olabiliyor
Selin12- Dlkkoge benim yok yanliz doktor gebelikte gizli şeker olabilirim yinede yaptir dedi hicmi baklava yemiyorum bir dilim dedi