Deniiiza Enisermgl benim de bugün böyle sancım cikti ama hissetmiyorum. Siz de cikmadi demi bir sorun evdesiniz
Enisermgl Deniiiza yok yok evdeyim 😅 böyle sancı işe doğum yapan varmış Eee eve yollicaksınız hissetmiyorsan sıkıntı yok diyor Ne diye nst sokuyorusn 😀
Enisermgl Dijvar aaaa maşallah bebeğiniz iyidir inşallah Allahım size bağışlasın Bizlerde alalım kucağımıza inşallah
Deniiiza Dijvar Benimde 33de cikti sancim. Ama hic hissetmiyorum. Siz hissetmis miydiniz. Bebeginiz sağlık mi suan kuveze aldilar mi