Boesie -ir3m Ben hic mide bulantisi yasamadigim icin istahim hep iyidi o yuzden 17 haftada 4 kilo almistim suan 23 haftadayiz 6 kilo oldu🤦🏻♀️
-ir3m Şuan ortalama 2 2,5 kilo almam lazımmış bir yerde okudum tartıldım hemen hiç kilo almamışım yarında kontrolüm var panikledim o yüzden ama normal bir durum sanırım
burcuo -ir3m Merhaba, ben 19. haftaya kadar 5 kilo almıştım. Bebiş çişini fazla yapıyormuş 😂 sıvı da fazla dedi, ben yemek yedikçe ve şeker yükseldikçe oluyormuş öyle. Doktor normal gittiğimi söylemişti.