2609nrgl Ben size hak veriyorum. Umut bir yana belki de duphaston kullandığınız için hamile olabilirsiniz diye endişeleniyorsunuz. Benim adetim 10 gün gecikmişti,bir umutla kan verdim 1,2 çıktı ama şüphelendim hep 0,100 çıkardı. Her iki günde bir kan verdim 6 oldu,8 oldu,12 oldu ve sonra düşüşe geçti. Kimi doktor buna kimyasal gebelik dedi,kimi de hamilelik değildir dedi. Ben de bişey anlamamıştım o işten hala da anlam veremem. İki sene önceydi bu arada.fikir olur diye yazdım.