Gulipek34 Son 8 günümüz kaldı ama ne ağrı ne sancı nede su gelmesi var. Bende post açıp totem yapayım bari. Böyle posttan sonra duydumki doğum oluyormuş😂 hadi bakalım hayırlısı
yigitege_annesi Gulipek34 doğuramıyeoum postu açanlara yorum yapıyorum iki güne doğuruyorlar bu kıyak totem benden sna 3 günün var 😀😅3 güne doğurusun
ilknurd_98 Gulipek34 ayy benim de son 8 sadece kasılmam oluyor arada onun dışında hiçbir şey yok gelsinler artıkkk 🤦♀️
Etraa Son 6 hadi hayırlısı. Yarın kontrolüm var. Belki gel yatışını yapalım der belli olmaz inşallah🙏 Bebişim daha da kilolanmasın da kolay doğurayım istiyorum
Ahsendsl Benim son 11. Ama oğlan yaklaşık 3.700 gram 😅 ve normal doğum bekliyorum. O yüzden artık doğsun istiyorum. Totem tutar inşallah ahahaha.