Polenpolen52 hangısı bebek altı temızlendıkten sonra surulup bezı kapatırken kullanacagımız kızlar, ıkısınınde alınması lazımmı yoksa bırı yeterlı oluyormu, farklı marka onerılerınız varmı hangıleri ıyı
[silindi] Polenpolen52 mustela ♥️ İlk günden beri kullanıyoruz memnunuz hiç pişik kızarık vs olmadı. Ama biz ilk kakasından beri yıkıyoruz. Yani kakayı dışarda olmadığımız sürece hep sıcak su ile yıkadık popişi.
Zeynepp97 Polenpolen52 İlk başta ince tabakalı olanlardan tercih edin Bepanthol gibi ilerleyen aylarda sudocrem kullanırsınız, sudocrem biraz kalın yapılı bir krem olduğu için ilk aylarda ince tabaka olanı öneriyor doktorlar
Semy Polenpolen52 bebeğim 20 günlük doğduğu gün yoğun bakıma alınmıştı orada sudocrem kullanmışlar cıkarırken bize verdiler o debeple sudocrem kullanıyorum çok memnunum
Polenpolen52 [silindi] masallah guzel ılgılı anneye🤗 hemen mustelayada bakayım, peki sampuanını da mı kullanıyorsunuz mustelanın, birde yenidoğan kıyafetlerını hangı marka ıle yıkayayım🤗
Ysmn_shn Trendyolda indirime girmişti sudocrem çok etkili bir krem 45 gunluk bir kızım var daha hiç pişik olmadı mutlaka tavsiye ederim yigenim prematüre dogmustu çok hassas bir cildi vardı pişik olurdu sürekli ve kanardi hicbisey fayda etmedi sadece sudocrem geçirdi
[silindi] Polenpolen52 evet hepsi mustela. Alerji ya da göz yanması yapmadı. Kıyafetleri dalan marka granül sabun almıştım ilk başlarda onunla yıkıyordum ama arada bizim perwoll ile de yıkıyorum. Bizim çamaşırların arasına 3 5 parça bir şey atacaksam bebeğin, karışık yıkıyorum. Öyle hani illa ayırmam lazım diye düşünmedim. Yine alerji vs olmadı kıyafetler yüzünden.
Ysmn_shn Bence bebek için özel bir deterjana gerek yok zaten hayat pahalı en iyisi boron hem bizim için hemde bebek için güvenilir Tabi tercih sizin