Baharetto Arkadaşlar merhaba, işyerindeki arkadaşım bugün pozitif çıktı biz en son Cuma günü temas halindeydik. 2 tane biontec aşım var ama ben yinede bebiş için edişeleniyorum. Var mı atlatan bilgi verecek olan birileri??
Sblkayaa Merhabalar öncelikle insallah bulaş olmamıştır bende 8-9 haftalıklen covid olmuştum sizin gibi aşılıydım çok şükür hafif atlattım eklem ağrısı hiç olmadı gribin fazlaca hali gibiydi diyelim.şimdi 18 haftalığım çok şükür ben de veya bebeğimde bir sorun olmadı bu süreçte bol sıvı beslendim C vitamini d vitamini kullandım bol sarımsaklı çorba sebze ve meyve ağırlıklı beslenerek 5 günlük bir sürede baya toparlanmıştım