Ciceekanne embriiyo kendi yapısı nedeniyle bozuk ola bilir yada anne babada ki kromozom bozukluğu bebeğe demiş olabilir her ay ürettiğimiz yumutalardan illaki birnkwci sağlıksız olabilir spermle buluşup döllenen bilirler ama bazıları böyle sağlıksız oluyor düşüyor kebdi başıma gekdi sağlıksız dedi doktor kalbi durmuş dedi tüp bebek soktoruna sorduğumda embriyonun yaoisinda kromozom gen sorunu olduğu için düşer dedi bnde kahbettim çünkü ikitane biyo kimyasal kaybim var en sonunda doktor gen kromozom testi yaoti bizde sorun çıkmadı embriyodw sorun çıktı şuan sağlıklı gelen bir embriyom var bnde yarın transfer olcam