Kızlar geçen hafta muayeneye gittim ve bebeğimin kilosunun az olduğunu 1 hafta geri dedi kilosuna göre ben de baya yememe içmeme dikkat ettim hep kilo aldırıcı şeyler yedim içtim ama ben bu hafta muayene günüm varken gitmek istiyorum doktorum beni çağırmadı normalde ben gitsem sizce olur mu ya çok merak ediyorum kilosunu filan toparlayıp toparlamadığını