Kızlar bugün bebeğimin 1. Ay aşısı yapıldı , aşı ile alakası var mı bilmiyorum ama bebeğimin kakasında kırmızı renk var altını açarken sıvı kıvamda kan gibi kırmızı bir kaka geldi , endişe ediyorum başına gelen var mı ( hemşireye sordum sağlık ocağının takip et tekrar olacak mı dedi )