İyi günler hanımlar 🙏🏻 28 haftalık hamileyim 🌼 şeker yuklmesi yapmamistik hep açlık tokluk olarak bakıyoruz doktorumda gerek duymadı herşey normal olduğu için ama bu aralar yemeklerden sonra özellikle kahvaltıdan sonra baş ağrısı halsizlik ağız kuruluğu ayak yanması şikayetlerim var 😐😐 dün gittim kontrole herşey yolunda çok sukur tokluk sekeride normal çıktı doktorum yine aynı şekil devam ederse şeker yuklmesi yapalım dedi bugün yine aynı şeyleri yaşadım yemeklerden sonra yine kotulestim 😐 şekeri tetikliyecek birşeyde yemiyorum ama bilmiyorum şeker mi var korkuyorum açıkçası 😐 bu şekilde yaşayan oldumu olduysa nasıl bir yol beni bekliycek 🙏🏻🥺