Mrv1007 seri4270 22’de kontrole gitmedim ama 21’de 395 gramdı. Bugğn 24 olduk 735 gram olmus. Karnı iki hafta büyük o yüzden biraz kilolu gibi 😂 haftaya şeker yüklemesi yapacağız inşallah şeker yoktur diye dua ediyorum
Sessizprofil 21 haftalıkken detaylıda 400 küsür çıktı hatırlamıyorum. Suan baya karnım büyüdü yaa suan 24 haftalığım bilmiyorum. Umarım ilk gebeliğim gibi 4 kilo doğurmam suyum fazla.şeker sorunum yok sadece genetk🙄
Mrv1007 Canselyaren bebeğin karnı büyük canım ölçümlere göre mesela bugün 24+0, karın ölçümü 26+0 olarak göründü. Maalesef iki seçenek varmış ya genetik ya da şekere bağlı dedi doktorum.
Canselyaren Mrv1007 kuzum bnimde karnı büyük şeker var evet ama çok çok yüksek de deil Dr da şekerden demedi yni
Mrv1007 Canselyaren evde kendim açlık tokluk şekerimi ölçüyorum normal çıkıyor aslında ama bakalım haftaya doktor ne diyecek 💜💜
Canselyaren Mrv1007 Bnim bı Kere 300 çıktı ama o gün fullll şekerli yemiştim tokluk çıkmıştı öyle şimdi normal
Burcu_akbb seri4270 sağlıklı olsunlarda minik olsada olur🥰 ikinci kızım 2600 doğdu sağlık olunca kiloda alınır❤️