Merhaba kızlar, ben sağ kasık ağrısı şikayeti ile doktora gittim rahim duvarında kalınlaşma olduğunu ve polip olduğunu söylediler regl sonrası histereskopi yapıldı ve polipler alındı. 2 hafta oldu alınalı ama kasık ağrım devam ediyor aranız da böyle olan var mı ? Yani basit bir operasyon ama ağrının devam etmesine anlam veremedim. Bu arada operasyondan bir hafta sonra yumurtlama günümün en yoğun olduğu gündü doktorum birliktelik olabilir dedi ve değerlendirdik acaba bu ay hamilelik şansım nedir bilgisi olan varsa benimle paylaşabilir mi şimdiden teşekkürler ☺️