moom222 Arkadaşlar ,İstanbul şişli Memorial de tüp bebek deneyen varmı Soner DUZGUNER hocada.Ben ilk defa onda denicem, iki tane başka yerde deneme oldu malesef biyokimyasal la sonuçland.Yarın transferim var biraz da kafa dağıtmak için yazdım açıkçası ..
Bankacianne34 moom222 Merhaba ben şişli Memorial tüp bebek yaptim ama farklı doktorda. Hatta Cuma günü de Ataşehir Memorial doguracagim 😊
moom222 Bankacianne34 ayh ne kdar guzel siz hangi doktorda yaptırdınız ilk denemniz mi sizin benm genetige gitti sağlıklı gelen embriyo transferi olcak sağlıcakla dogurmanizi temenni ederim inşallah 🤲❣️
Bankacianne34 moom222 evet ilk denemede tuttu 😊 geçmişte hiç düşük yasamadigimdan benim embriyolara genetik yapılmadı. Bende polikistik over olduğundan tüp bebek yonlendim. Benim doktorum Gönül Özer di. Çok memnun kaldım. Adres olarak Anadolu yakasında oldugumdan kadın doğum için Ataşehir Memorial tercih ettim.
moom222 Bankacianne34 benm kontrolümü gönül yapmisti evet çok güler yüzlü doktor 🥰benmde polikiistik overim malesef üç düşüğüm var biri sekiz haftalık ikisi biyokimyasal bana artık genetik dediler umarım benmde tutar 🤲 iğne vuruluyorum bnde ve morarma oldu göbekte siz de de böyle durumlr varmiydi
Bankacianne34 moom222 Yok ben de sadece yumurta toplanmasına yakın Oksapar kan sulandırıcı yaptığımda morarmisti. Onun dışında hiç morarma olmadı. Rabbim en kısa sürede kucaginiza vermeyi nasip etsin zor süreçler 🙏🙏🙏
Nurss34 Kuzenim de orda tüp bebek yaptı ve tuttu üstelik hormonlarında sorun olduğu halde ilaçla adet gören biri ilk denemede tuttu şükür doktorun adı Ayşe olabilir
Ikigozumuncicegiii Şişli Memorial de semra kahraman a muayene olmuştum gerçekten çok bilgili işinin ehli ve sıcak bı bayandı Ama çok çok yoğun olduğu için ekibiyle çalışıyordu Yani teşhisi koyuyor işlemi ekibindeki Dr lar yapıyorlar Kendimi Semra hocaya emanet ederdim ama ekibinden aynı elektriği alamadığım için devam etmedim Size de başarılı sonuçlar diliyorum