Gulsen54 Rabiakosee Uygulamaya göre son 14 gün ama doktor Aralık 17 dedi 3 gün daha kattı doğumum normal olacak Allah’ın izni ile oyuzden nasip 😊
elimiran13 Yılbaşında doğuracam inşallah ❣️❣️ Oğlum 24kasim öğretmenler günü Kızımıda 1ocak yılbaşında inşallah