New-mom Kızlar hamileyken nezle olan var mı ne kullandınız da iyi geldi zencefil bal yesem zararlı olur mu yardım edin lütfen
FusunF New-mom bende nezleyim valla hala geçmedi 🥺 meyve yiyorum ballı limon yiyorum pekmez yiyorum bol su
elftrndmrci New-mom allah şifa versin 10 gün çektim ufacık nezleyi. Zencefil, bal, limon ve kuşburnu çayı içtim sadece. C vitamini takviyesi de önerdi ama ileri derecede reflüm olduğu için içemedim ben. Doktorum hamileliğin başından beri ıhlamur içirmiyor. Ağrılarına dayanamazsan parol al dedi. İnşallah çabucak atlatırsın🙏🏻
PrensS_annesi New-mom valla şuan bende kötü durumdayım meyve yiyorum normalde bulantım olmuyordu iki gündür midem boğazım burnum anlatamam 😥😥
Ebrudrgt 1 bardak sıcak suyun içine bir tatlı kaşığı bal,yarım limon suyu,yarım çay kaşığı zencefil,bir kapak sirke. Bunu yapip icin kzlar. Bende hastaym. Bi bunu iciyorm. Ihlamur iciyorm. Bide bol su ve meyve yiyorum.