Bebisiannesi Merhaba güzel anneler 🥰 Nub teorisi diye bir şey duydum. Bu teoriyi duyan tahmini doğru çıkan var mı? Yoksa tamamen %50 ihtimale bırakılmış bir teori mi?
Sarikan93 Bebisiannesi evet benim keseye yerleştiği yere göre kız çıkıyordu kızım olucak Allah’ın izniyle 🌺
Hernameises Bebisiannesi idrar ın renginden bile cinsiyet bilirim diyeni duymuştum ama bunu duymadım 😂😬🤣Ultrasonda görmeden inanmadım Çin takvimine göre kız olacaktı erkek geliyor 🧿🙏🏻💙
Bebisiannesi Hernameises maşallah 🧿🥰 bende de Çin takvimine göre erkek geliyor ama nub teorisine göre kız😂 çok merak ediyorum cinsiyetini ama tabi ne olursa baş tacı rabbim hangisini nasip ettiyse o olsun 😍🤲
Sarikan93 Bebisiannesi amin canım bebeğini sabırsızlıkla bekleyen tüm anneler sağlıkla kucağına alsın yavrusunu 🙏🏻