[silindi] Esma5825 valla bende kendimi tek sanıyordum nerdeyse burada okuduklarım hep temizlik yapıyor 😂 halı mı imkansız düşünemiyorum bile😂 evi süpürsem şükür inşallah kolay olur doğumlarımız 🙏
[silindi] esoeso yaa nasıl yapıyorsunuz ya maşallah 😳 ben yapmak isterim ama imkansız ağrılarım iZin vermiyor ki😩😩😩
Gamze612 Ailemin yanina gittim biraz yurudum gezdim son doktor konteolumde rahim boyu agzimin kisaldigini ogrendim 21 de.. hareket etmenin bana yaramadigini o yuzden basima geldigini dusunmustum.. sizlere bakinca alakasi olmadigini gordum, bana hareket simdi yasak ama🤨
PasaninAnnesi Ben lavabo sorunundan yürüyemiyorum 😂😧 yürüyüşe çikıyoruz yarm saat olmadan sıkışıp eve zor yetisiyorum 😂
Ceylanyusuf Mrvsnvrdi ne zaman yaparsan yap faydalı zaten canım doktorlar tarafından hep söyleniyor yürüyüş doğumu kolaylaştırıyor diye
[silindi] esoeso ağrılarınız olmuyor mu nasıl alıştınız ki ben yapınca belimin ağrısından yürüyemiyorum😣
esoeso [silindi] bnmde son zamnda artk eve gelemydm buldgm yol kenarna otura otura gelydm eve ama ynede yuruydm
Nurylcndag esoeso ben gebeliğimi öğrendiğimden beri heryere yürürüm otobüse felan bindiğim yok 6 km yürüdüğümü felan biliyorum şu an 20.haftamdayım acaba yürümesemmi erken doğuma felan sebep olurmu ? Henüz yürümek için erken değilmi benim için
esoeso Nurylcndag zaten erkn dogm rıskn varsa doktrn yuruyusu brak dyor gebelgm saglklı ılerlyorsa yuruysn skntısı yok gercktn dogmu kolaylştryr