HasiminAnnesi canım seni korkutmak istemem ama doktoruna görün geç kalmadan, kesede yırtık olmuş olabilir suyun azalması önemli bir durum, stres yapma ama arayabiliyorsan doktorunu eğer öyle bir ihtimal yoksa da kadın doğum acile görünmeni tavsiye ederim