Hilal56 7.haftada muayene olmuştum kalp atışını görmüştüm ama bulantilardan dolayı cok zayıfladım Hamile gibi hissetmiyorum. Bazen perşembe kontrolüm var inşallah iyidir bebeğim Size de bazen öyle oluyor mu?
blueberyy00 Hilal56 haraketleri hissedene kadar o his tam oturmuyor arada unutuyorsun bile 😂😂 ama içerden biri sana bir vuruyor sonra Hic gecmiyor o his
mirayveannesiii Hilal56 ben 11+2 yim bugün doktor randevum vardı gidene kadar içim içimi yedi acaba kalp atışı durdu mu iyi mi diye, geçen ay da aynı şey oldu sanırım yeniyiz o yüzden
Zeynepkurt mirayveannesiii bende 10+2 yim kilo almak yerine veriyorum karnım cıkana kadar alısamayacagım heralde
Hilal56 mirayveannesiii ayy bende cok korkuyorum bir sey oldu mu diye :( bir duysam içim rahatlayacak
Hilalll_s Hilal56 ilk öyle oluyor bende hissetmiyordum acaba değil miyim diye strese girmiştim ama 12.haftadan sonra bir başladı mide bulantım kusmam falan, zaman geçtikçe göğüs ucu kararması oldu falan filan
Hilalll_s Zeynepkurt yok hiç alakası yok sanırım bence ablamın erkekti kapkara olmuştu benim kız, benimki de kapkara oldu 🙈
blueberyy00 Hilal56 evet ya başta öyle hiç geçmiyor ama şükür ki bir süre sonra bakıyorsun ki yolu yarilamisiz bile 🥰