10Asli-han10 Nasıl gidiyor kaçıncı gebelik 🚼Benim ikinci doğum dan korkuyorum ilkte bu kadar korku yoktu siz de öylemisiniz👋🏻
Melekim1993 10Asli-han10 benimde üçüncü gebeliğim ilk ikisini normal doğurdum bunda sezaryan denildi bende sezaryan olmaktan korkuyorum 20+3 olduk
10Asli-han10 Melekim1993 Allah kolaylık versin inşallah hepimize sağlıkla sıhhatle alalım bebişlerimizi kuçagımıza
Melekim1993 10Asli-han10 amin inşallah canım rabbim cümlesinin yardımcısı olsun evlatlarını bağışlasın