_meltem2 Fidan97 bende de belirti var adetime 8 gün kala kan testi vermiştim 1.57 negatif çıktı sonradan değişirmi bilmiyorum belirtiler hayla devam ediyor 😟
Fidan97 Nihan_35 ben de aşırı halsizlik ve sürekli uyuma isteği var benim ilki kürtaj oldu onda pek belirtim olmadı ama umarım bu ay mutlu haber alırım 🤲🏻😔
AngeL- Benim daha adetime 1 hafta var. Belirtim yok ama sadece 2 gündür sürekli açlık hissediyorum. Bide ufak tefek arada adet ağrısı yoklayıp geçiyor 🥲 umudum yok ama 😏
Fidan97 AngeL- belkide vardır birşeyler bende sürekli açılık hissediyorum ama bilmiyorum işte hepimiz güzel haberler alırız inşallah
AngeL- Nihan_35 inşallah kuzum ama dediğim gibi pek umudum kalmadı artık benim 🥺 yine de nasip🙏🏻 Senin güzel haberlerini alırız inşallah 🙏🏻
Nihan_35 @Fidan97 eşim izinliydi gel kan verelim yada test alalım dedi de yanasmadim bi kaç gün beklicem dedim o öyle diyince kalbim çarptı çok heyecanlandım panik atakta var bende yaptrmadim 🙈😌