Fatosduzgun55 Dilocukkk bende tam set hastane cıkısını baskı olarak bebegon sayfasından yaptırdım. Ayrıca da tek tulum sapka eldıven nakış işini de burdan bır bayanın önerisiyle madrebebek sayfasından yapdırdım ıkısı de geldi ikisini de cok begendım