aseladaannesi27 Fikri olan ya da yaşayan var mı, bugun doktora gittim kontrole bebeğin eşinin aşağıda oldugunu söyledi ama rahim ağzını kapatmamış ama dinlen iş yapma dedi bebeğe zararı falan var mı nete dikkat etmeliyim
gldn065807 aseladaannesi27 benim bugün kanamam oldu tamamen kapatmış dedi 5 gün önce biraz yukarı çıkmış demişti ayrıntılı da doktor sana ilaç vermiştir onu kullanacaksın bide iş ve ilişki yasak dedi bana yatacaksın dedi
Asyaveannesi36 aseladaannesi27 kaç haftalıksınız benimde 25.haftaya kadar aşağıdaydı sonradan yukarı çıktı
Civcivimm35 aseladaannesi27 ani hareketlerden kaçınmalısın ağır kaldırmamalısın yat dinlen eşinin düşmesinin sebepleri bunlardan bazıları
Mamatobe aseladaannesi27 Benim de öyleydi çok korkuyodum yukarı çıkmaz diye rahim ağzını tam kapatmadığı için ayrıntılıda yukarıya çıkmış, iş yapma bol bol dinlen uzun süre ayakta kalmamaya çalış yukarıya çıkar inşallah
aseladaannesi27 gldn065807 dün devlete gittim ayrıntılı ya bir şey demedi ilaç bile vermedi bugun kendi doktoruma gittim özele aynı size ne denilen aynı şeyleri söyledi ama ilaç sadece magnezyum kalsıyum verdi, size nasıl bir ilaç verdi ki
aseladaannesi27 Asyaveannesi36 23 haftalık oldu bugun, bana da öyle dedi bir ay dinlen yukarı çıkar diye bekliyrz, siz ne yaptınız yukarı çıkması için yoksa kendiliğinden mi çıkıyr
Asyaveannesi36 aseladaannesi27 kendiliğinde çıkıyor canım panik yapma bence çoğu gebelerin ilk etapta aşağıdaymışım zaten
aseladaannesi27 Mamatobe benim de çıkar inşallah dikkat edince moralim bozuldu korktum bir şey olacak diye
aseladaannesi27 gldn065807 ya düzeldi mi peki , eşi aşağıda ya Allah korusun düşük tehlikesi mi var demek oluyr doktor öyle bir şey demedi ama
gldn065807 aseladaannesi27 yok canım düzelmedi ya kanama olduğu icjn tabiki riskim var hala inşallah çıkarda normal doğum olur yoksa sezeryan olmak zorundaymış hayırlısı artık sağlıkla gelsin minnoslar strese sokuyorlar okadar
Cemileorhan41 aseladaannesi27 bende yaşadım 2 ay iş ilişki yasak progestan içtim gece yatarken 16 haftamda kontrole gittim pazartesi günü yukarıya çıkmış dedi normal herşey dedi yani çok iş güç yapma dikkat etmelisin
aseladaannesi27 Cemileorhan41 şükür sizin düzelmiş sag salim dogsun da inşallah dikkat edeceguz mecbur ne yapalım