Sude-96 Yasafi-23 32+0 da 2200dü 34 le uyumlu demişti doktor ileri sizinkide söylemiştir zaten doktorunuz
ayse12211 Maşallah kilosu çok iyi neler yiyorsun neler yapıyorsun benim de 32+0 ama kilosu bu kadar değil galiba
Eylul1987 Kızlar iki gün önce doğum yaptım 37. Haftasında doğdu 2880 gram. Sezeryan yapmicaksiniz eğer cokda kilolu doğması için ugrasmayin inanın çıkarmak hiç kolay degil
Huzur21 27 haftalıkken gittim 1100 gramdı şimdi 30+6 yım gidemedim henüz bnde merak edıyorum ne kadr aldı acaba
Banuka momsicin baş ölçümü nedir? Benimki de haftasıyla uyumlu fakat ultrason kağıdında baş ölçümü 27. Hafta gösteriyor kafam karıştı
sabirsizmomy Yasafi-23 benim de tam 32+3te 2 kilo 228 gramdı 33+2 ile uyumlu görünüyordu ultrasonda yani 1 hafta öndeydi