Eymen_Enis_Ser KızLar HayırLı AkşamLar Ben Çok Korkuyorum Doğumdan İkinci Sezeryandan Bu Cuma Yatışım YapıLcak Kısmetse 4 Aralık Cumartesi Sabahı Da Doğum Kısmetse Ve Ben Çok Korkuyorum Var Mı Benim Gibi OLan
Cansel22 Eymen_Enis_Ser ay benimde ikinci ve sanki ilk hamileligimmis gibi sonta meselesi takıyolar diyolarama ilk gebeligimde takmamışlardı bide kovit testi cıktı başımıza ondanda ayri korkuyorum
bilmemkiii Korkacak birşey yok diyeceğim ama🙈 bende üçüncüyü olacağım suan korku yok ama zaman yaklaştıkça korku olur ama sonuçta bebeğe kavuşmak var o o kadar güzel birşey ki o anı düşünmeye çalışın bence😊