Reyhankya Arkadaşlar merhaba iyi akşamlar 22 aralikda doğumum var zaman yaklasiyor çok heyecanlıyım oda süslemesi yapmak istiyrum fikirlerinize ihtiyacım var yapan resim yükleyebilir anlatabilir çok heycan var korkuda var 🥺🤭
dudininannesi Reyhankya Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.☺️ Bir şey sorabilir miyim ? Kaç haftalıksınız şuanda? Sezaryen doğum düşünüyorum doktorumla henüz hangi gün diye konuşmadık. Şuan 35+5 haftalığız.
Reyhankya dudininannesi bende şuan 35+4 aramızda 1 gün var 😊 amin rabbim sizinde herkesin de kucagina sağlıklı bir şekilde almayı nasip etsin benimde sezeryan