Kızlar 7 aylık hamıleyım daha doğumuma 80 gün var dün gece bebegım sağ tarafımda agrı yaptı ama süreklı ve ağrı hiç geçmedi bugün de yürürken her attığım adımda kasılma hissediyorum karnım semsert oluyor ilk hamıleliğim bu yüzden bılemıyorum normal mi? Bırde hareketlerı herzamankinden daha az ama hareket edıyor sadece bugün daha az hıssedıyorum