EbrarLinaBebek bende 36 da falan baktirmistim çatı muayeneme benim içinde uygun dedi yumuşamış demişti. Kasılmalar oluyo karnimda adet sancısı gibide çoğunlukla bel ağrısı ama nstde sancı falan çıkmıyor. Doktorum en son gittiğimde kanalada inmemiş dedi cuma günü bakalım ne dicek tabi yine umitlendirmiyorum kendimi 🤷🏼♀️