Anne8484 Didem4957 36 dayım bende de var canım magnezyum aksatma ..Ben ne zaman aksatsam oluyor agri..Bir de postlarin görünmesi için postuna yorum at ki üstte kalsin
harikaanne poyrazinannesi3547 25 haftadan beri ağrıyor şu an 33 üm artık o ağrı organım gibi oldu bazen ağrımayınca özlüyorum desem 🤣
poyrazinannesi3547 Didem4957 oy maşallah sağlıkla zamanında gelsin tüm bebişlerimiz bende 34+5im kilosu ne kadar oldu bilmiyorum Allah korusun 2500 3000 kilo olsalar sanmam küveze grmezler ama emin değilim inşallah 38 de doğar diyorum bizimki çokta bekletmesn
poyrazinannesi3547 harikaanne Ahh ahh az,kaldı Allahın izniyle biraz daha sabretcez yavrularımız için herşeye değer ❤🤲