Emine131019 Kızlar 2 gündür geçmek bilmeyen kaşık ağırim var bıçak saplanır gibi yürüdükçe 17 haftalık hamileyim normal mi sizce kartal yakacık çocuk acil bölümünde bakarlar mi akşam bana içime kurt düştü internette çok iç açıcı şeyler yazmıyor
Ceylin680 Emine131019 sadece yürürken oluyorsa normaldir.ama yatarkende sık sık oluyor ve geçmiyorsa normal değil
Emine131019 Doktora gittim çok şükür bir sıkıntı yokmuş kadın doğum bölümüne ranvdu alın detaylı bakın dedi en azından içim rahatladı biraz