ElifT816 Hastaneyi iyi olarak duydum. Doktorlar genelde dışarıdan gelip burda ameliyat yapıyorlar. O yüzden isminin çok duyulduğunu düşünüyorum. Benim orada doğum yapan tanıdıklarım hastaneden memnundu ama doktorları dışarıdandı.
Hernameises ElifT816 Evet benimde doktorum dışarıdan Hrs ve memorial arasında kaldım çok fazla bir yorum görmedim 🤗