ZeykemKaya bende öyle dikkat ediyordum sürekli ama hani hiç çamaşırımda ıslaklık hissetmedim ve şüphelenmedim yani doktor suyun mu geldi dinince hayır hissetmedim dedim eğer üst taraftan gelirse sızıntı halinde olur dedi sızıntı halinde gelmiş demek ki akıntınla birlikte dedi çünkü bebeğin kan akışı filan normal herşey normal sadece bir hafta da suyun bitmiş bunun tel açıklaması suyun gelmiş dedi bakalım yarın sabah sezeryan giricem inşallah sağlıkla gelir