Kızlar 8 gündür koronadan yatıyorum evde ateş öksürük halsizlik her belirtisini yaşıyorum . Yemek yiyemiyorum ve 8 günde 3 kilo verdim . 37 haftalık hamileyim . Bebeğinde benle birlikte kilo verme ihtimali var mı ona bir şey olur mu . Öksürürken karnım falan çok ağrıyor . Çok korkuyorum 😣