sedanurunalx19 iki hafta önce benimde 20 lik dişim apse yaptı çok ağrım oldu gece gündüz geçmedi. Ağzımı bile açamıyordum. Diş hekimi, doktorum ile görüşüp antibiyotik tedavisi başlattı çok şükür iyi geldi. Mutlaka doktora gidin apse olduysa oradaki enfeksiyon kullanacağımız ilaçlardan çok daha fazla bebeğe zarar veriyor, kan yoluyla bebeklere geçiyormuş.